"Knowledge is of no value unless you put it into practice." Anton Chekhov

Under gymnasiet läste jag programering men det verkar vara helt borta ur huvudet för jag förstår inget när jag ska designa sidan. Det får bli ett långvarigt projekt.
Suttit och väntat ett tag på att blåsten ska minska för ett utomhuspass men det verkar inte bli bättre så jag ger strax upp försöken att förstå koderna och släpper ut frustrationen med träning.

På måndags kvällen gick jag upp till en brygga för att rensa tankarna om flyttångest och skolstress. Det är skönt att få komma ifrån allt som stör och njuta av omgivningen medans man strukturerar tankarna. Det blir lättare att hitta fokus på rätt saker igen när det inte finns några distrationer i närheten. Även om bekymren är kvar efteråt så blir jag något lugnare för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0