Hollywood Hills

Jag brukar inte bli nostalgisk så ofta men nu är jag det. Ibland känns det som att en låt är ämnad för just dig och ett speciellt ögonblick. Flytten från Sundsvall känns som både spännande, och vemodig. Jag har utvecklat mig själv till den jag är idag och hittat många långa vänskapsband i den här staden och minnena är ofantliga. Ibland känns det inte som att jag bott någon annanstans, mitt liv började när jag kom hit.
Men Göteborg är framtiden "I must keep moving ahead" och jag har fått ut det jag skulle av Sundsvall, mer än jag någonsin vågade tro vid 16 års ålder. Nästa gång jag kommer tillbaka tror jag att staden ser väldigt annorlunda ut, jag ser fram emot det och hoppas den utvecklas åt rätt håll nu när allt drar igång. Jag ska se till att göra det bästa av våra sista dagar tillsammans. Bye Bye, Hollywood Hills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0