Nytt fräscht gym

Trotts tidiga känningar av en förskyldningn var jag på nya Friskis & svettis igår för att se lokalerna. De har lyckats med ett kanon lyft. Från att ha varit ett av de sunkigaste gymmen i stan till att vara den absolut fräschaste. Lite brist på redskap till viss del, men en skivstång och några hantlar är egentligen allt som behövs. Länktar efter ett gym som vågar köpa in mer "ovanliga" redskap som kettlebells. I förhållande till övriga gym i Sundsvall så rankar jag numer detta som nummer 1 pga. billigt pris, stor öppen yta med mycket ljus och bra ventilation. De redskap som behövs finns och lokalen i sig plus utegårg gör att man känner sig fräsch av att gå dit.
Idag är jag förkyld tack vare det, men det var lite tanken med att gå dit också. Jag vill få det att bryta ut ordentligt så jag snabbare kan kurera mig och få det överstökat. Gå runt med symptom i veckor är det värsta jag vet. Bara det inte blir för allvarligt under helgen då min kusin gifter sig.
Hela dagen har gått till nutrition med redovisningar på fördjupningsarbeten. Mitt ämne var energibalans, det gick ganska bra, även om jag hade velat göra det mycket större. Finns så mycket att skriva om men tidsbrist leder alltid till mindre rapporter. Resterande tiden av dagen ska jag packa ihop badrummet. För att sedan kurera mig med tecknat, varmt te och underberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0